středa 25. dubna 2012

společná prezentace FÁZE III.


Skoro se čtrnáctidenním zpožděním zavěšuji prezentaci FÁZE III.  Pochází tedy zhruba z poloviny semestru – 11. a 12. dubna. Pro mně je zajímavé se na video podívat, protože jsem si na uvědomil, jak rychle jde práce dopředu a jaký někteří studenti udělali posun.  Co nám nejvíce nejde? Najít adekvátní dispozice vzhledem ke standardu bytu, najít adekvátní strukturu bytů vzhledem ke standardu domu a …  najít adekvátní dům, vzhledem ke standardu okolí. Opravdu. Nelžu. Nejdou nám profesní základy … které se studenti mají naučit v jiných předmětech. O to méně času zbývá na diskuse o koncepci. Připadáme si s Ondřejem jako konzultanti typologie v bakalářském stupni, ne jako vedoucí ateliéru, kteří mají koncepčně vést studenty magisterského studia. Nyní tedy probíhají pravidelné konzultace dvakrát za týden. Přibližně osm studentů za den. Videa a fotky z prezentací zavěsím co nevidět, ale ještě předtím navážu na rubriku „věšení po číslech“ a seznámíte se s dvěma, třemi ateliéry, které v Čechách známe méně než by bylo potřeba.




Filipa Cichého jsem zapoměl vložit do videa. Je mi to líto, protože mu to jde nahoru. Jsem ...blbej a hlavně unavenej. Promiň Filipe, doplňuju alespoň 3 obrázky:
Filip

Filip


Filip





jenda

tom



romana


maruška



Žádné komentáře:

Okomentovat