pondělí 19. března 2012

Rokytka survival

Už dva týdny plánuji vložit příspěvek o pochodu od ústí k pramenům Rokytky. Plánoval jsem to udělat ňam-ňam. Nedaří se to, poněvadž dva týdny ležím se zánětem něčeho dýchacího, beru antibiotika a nic … a nebo je to prosté: mimozemšťani na mně dělají pokusy. Rostou mi žábry? Tak se totiž zhruba cítím. Je tedy potřeba barvitě napsat oč jste přišli: o 645MB čarokrásných fotek Rokytky. V pondělí jsem se studenty šel jenom několik kilometrů a překvapilo mě, že žiju nedaleko údolí, kterým protéká krásný potok. Neuvěřitelné. Další z míst, o kterém Praha jako kdyby neví, že ho má. Dva členové atelieru zpracovávají Rokytku jako semestrální téma, tedy dozvíme se víc. Rokytka ústí do Vltavy nedaleko od místa našeho hlavního ateliérového zadání. Zatím tedy jen opožděně a stručně, několik fotek a video:

























































































(Fotky jsou většinou od Honzy Ptáčka, některé ode mně a většina je od Toma, ale ty se mi nepodařilo rozzipovat, takže ty tu vlastně nejsou. Úvodní mapu v rozlišení bilbordu poskládal Vojta, na velikost poštovní známky jsem jí zmenšil já ...)

3 komentáře:

  1. Tak ona ta mapa při nebilbordové velikosti není holt k přečtení a virtuálnímu procházení...

    OdpovědětVymazat
  2. Příště musíme vybrat kratší zadání než 36 kiláků, blbě se to prezentuje ...

    OdpovědětVymazat
  3. Holt Rokytka je na tom podobně nebo možná ještě hůř než Botič, jehož hodnotu si lidi uvědomujou alespoň na okajích Prahy (Petrovice např). Rokytka je holt ten flusanec na Palmovce (což mě mrzí, rád tudy jezdim na kole, od vysočanský po rohaňák)

    OdpovědětVymazat