čtvrtek 29. září 2011

Pracujeme


Prvních čtrnáct dní jedeme analýzy a podklady. Atelier utvořil osm pracovních skupin: fyzický model, 3D model, schwarzplany, data Karlín,  historie Karlín, doprava + komunikace Karlín, development Karlín, romská otázka. V každé skupině se krystalizuje její vedoucí, který koordinuje práci a případně svolává na pomoc lidi z ostatních skupin. Lidé ze skupin se o své práci vzájemně informují. Všichni mají stejný individuální úkol. Procházet území, fotografovat, hledat důležitá místa, reference. Každý píše svůj seznam problémů území a zároveň seznam pozitiv. V pondělí bude průběžná prezentace, konzultace a diskuze analýz, následující pondělí finální prezentace a ukončení této fáze. Pak začne práce na konceptu. Průběžně se koordinujeme na extranetu, v pokračování příspěvku se můžete podívat na startovní analogový model práce:


2 komentáře:

  1. Jo Karlín - já vlastně dělala case study of Karlín v roce 2001 (jakožto doktorand na geografii města) a mám krom svého textu i fotky (budov, hal, cikánských babiček...:-), kdybyste náááhodou chtěli nějaké staré. Mapku asi už nemám, tu jsem zřejmě odevzdala, nevím - měla jsem tam zanešen fyzický stav budov v katastru Karlína, ale myslím že hlavně nové projekty (tehdejší) jako Corso Karlína a tak.
    Text mám určitě - kdybyste z nějakého důvodu chtěli vidět, jak nadějně se Karlín tehdy vynacházel.

    Potom po povodních 2002 jsem tam taky ještě fotila - ale takových fotek je asi dost.

    Předpokládám, že jste orientovaní do budoucna, ne do jednoho přechodného momentu před 10 lety :)

    Na Archtektuře jsem (tak kolem roku 2000) chodila na přednášky pana Hrůzy (a jeho asistent Zajíc pouštěl diáky :-))
    a taky Karla Maiera jsem viděla na nějaké urbanistické konferenci; asi té, co jsme pořádali my na UK. Už nevim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Liško, v kontaktech najdeš můj mail, jestli chceš, hoď mi tam svůj, případně telefon. Myslel jsem na Tebe, že by Tě to celé mohlo zajímat ... a mohla bys nás něčím nakopnout ... nebo my Tebe. Jsme otevření podnětům zvenčí. Prezentace jsou veřejné, vysvětlím Ti harmonogram, postup práce atd ...

    OdpovědětVymazat